Randevulu Sistemle Daha Etkili Alım Süreci
ÇAYKUR’un yazılı açıklamasına göre, 15 Ağustos’ta başlayan üçüncü sürgün yaş çay alımları kapasite sınırlarını aşarak devam ediyor. Bu yoğun alım sürecinde üretim, personel ve donanım imkanlarının en üst seviyeye çıkarıldığı vurgulandı. ÇAYKUR, üreticilerin ürünlerinin alınarak işlenmesi için büyük bir çaba gösterdiklerini belirterek, gelinen noktada 7 Eylül itibarıyla randevulu alım sürecine geçileceğini açıkladı.
“Çayın En Güvenli Bekleme Yeri Bahçedir”
ÇAYKUR’un açıklamasında, randevulu sistemin üreticiler için daha düzenli ve verimli bir alım süreci sağlayacağı ifade edildi. Açıklamada, “Üreticilerimizin ürünleri, kendileri ve değerleri ÇAYKUR’un güvencesi altındadır. Çayımızın en uygun bekleme yeri bahçedir, bu yüzden yoğunluğa sebebiyet vermemek çok önemli. Üreticilerimiz, fabrikalarımızın açıklayacağı programlara uyduğu takdirde bu süreci el birliği ile sorunsuz atlatabileceğiz.” denildi.
Fabrikalarda Planlama Hazır
Tüm yaş çay fabrikalarının, randevulu sistem için hazırlıklarını tamamladığı ve planlamalarını üreticilerle paylaşacağı belirtildi. Bu uygulamanın, 2024 yılı yaş çay döneminin son günlerine yaklaşılırken üreticilere kolaylık sağlamak amacıyla hayata geçirildiği vurgulandı. ÇAYKUR, randevulu sistemle birlikte hem üreticilerin hem de fabrikaların iş yükünün daha iyi yönetileceğini ve sürecin daha verimli işleyeceğini ifade etti.
Üreticilerden, açıklanan programlara uyulması konusunda hassasiyet bekleyen ÇAYKUR, tüm üreticilerin bu yeni sisteme adapte olarak ürünlerinin sağlıklı bir şekilde alımının yapılacağını ve her ürünün hak ettiği değeri bulacağını belirtti.