Endonezya Fuarında Nigella World’e Büyük İlgi

9-12 Ekim tarihlerinde düzenlenen 39. Endonezya Ticaret Fuarı’na katılan Nigella World, premium kahve ve bitkisel kozmetik ürünleri ile öne çıktı. Fuara 114 ülkeden katılım sağlanırken, Nigella World fuarın tek Türk temsilcisi oldu. 30 milyar dolarlık iş anlaşmalarının yapıldığı etkinlikte Nigella, uluslararası alıcıların beğenisini topladı.

Piyasadaki en ucuz araçlar ortaya çıktı! Ayda 15 bin lira taksitle satılacaklar Piyasadaki en ucuz araçlar ortaya çıktı! Ayda 15 bin lira taksitle satılacaklar

Asya-Pasifik Pazarına Açılım

Nigella World, Asya-Pasifik pazarında çörek otuna artan talebi karşılamak amacıyla Endonezya’da yeni genel müdürlük merkezini kurdu. Kurucu Fatih Eke, çörek otunun sağlık ve güzellik alanında binlerce yıldır kullanıldığını belirterek, “2015 yılında Nigella World markasını kurduk ve bu mucizevi bitkiyi kahve ve bitkisel kozmetik alanında tanıtmaya başladık” dedi.

Fuarın Yıldızı: Çörek Otlu Kahve

Fuarda tanıtılan çörek otlu kahve ve gıda takviyeleri, distribütörler ve perakendecilerden tam not aldı. Hindistan, Endonezya, Singapur ve Malezya gibi ülkelerde çörek otuna olan yoğun talep, firmanın bölgedeki pazar payını artırma hedefini destekliyor. Şu anda Nigella World, Asya-Pasifik’te 8 ülkeye ihracat yapıyor.

Hedef: Bölgenin Lider Markası Olmak

Fatih Eke, “Nigella World olarak yenilikçi çözümler sunma taahhüdümüzü sürdüreceğiz. Amacımız, Asya-Pasifik pazarında gıda takviyesi, kahve ve bitkisel kozmetik sektörlerinde öncü marka olmak” ifadelerini kullandı. Firma, çörek otlu kahve ile Türkiye’nin uluslararası ticaretteki güçlü yüzlerinden biri olma yolunda hızla ilerliyor.

Kaynak: HABER MERKEZİ