78 Bin Tavsiye Kararı ve Yüksek Uyum Oranı

Malkoç, KDK’nın vatandaşlardan toplamda 236 bin 532 şikayet başvurusu aldığını ve bu başvuruların 78 bininde tavsiye kararları verildiğini belirtti. Dostane çözümler ve vatandaşlarla birebir görüşmelerle, sorunların yüzde 80’inin çözüm bulduğunu ifade eden Malkoç, “Kararlara uyma oranı şu anda yüzde 80’e ulaşmış durumda. Bu sayede yüz binlerce vatandaşımızın sorununu mahkemesiz çözerek yargıya destek olmaya çalışıyoruz,” dedi.

Halkla Buluşma Toplantıları ve Konferanslar

KDK’nın halkla iletişimini güçlendirmek için 81 ilde toplantılar düzenlediğini açıklayan Malkoç, bu toplantılara STK’lar, muhtarlar, vatandaşlar, valiler ve belediye başkanlarının da katıldığını belirtti. Ayrıca 180 üniversitede “Türkiye Yüzyılı ve Adalet” konulu konferanslar verildiğini ve on binlerce öğrenciyle buluşulduğunu aktardı.

Yurt Dışı ve Özel Rapor Çalışmaları

KDK’nın yurt dışında da çalışmalar yürüttüğünü dile getiren Malkoç, Almanya, Fransa, Belçika gibi Türk vatandaşlarının yoğun yaşadığı ülkelerde bilgilendirme programları yapıldığını belirtti. Ayrıca, TBMM’ye sunulan yıllık raporlar ve 11 özel raporun kamuoyuna sunulduğunu ifade etti.

Uluslararası İş Birlikleri

Ortahisar Belediyesi’nden İşsizliğe Çözüm: Verimlilik ve İstihdam Ofisi Kuruldu Ortahisar Belediyesi’nden İşsizliğe Çözüm: Verimlilik ve İstihdam Ofisi Kuruldu

Türk Devletleri Ombudsmanlar Birliği ve İslam Ülkeleri Ombudsmanlar Birliği gibi oluşumların başkanlığını üstlenen Türkiye’nin, dünya genelindeki 9 Ombudsmanlık Birliği'nin de üyesi olduğunu belirten Malkoç, bu çalışmalarla hak arama kültürünü uluslararası platforma taşıdıklarını vurguladı.

Muhabir: AYTEKİN AKAY