“BİNANIN İŞLEVSELLİĞİ ÖNCELİĞİMİZ”
Başkan Kaya, belediye hizmet binasının yalnızca estetik değil, işlevsel açıdan da vatandaşların ihtiyaçlarına cevap vermesi gerektiğini vurguladı. Kaya, yaşlı bir vatandaşın emlak vergisi ödemek için 3 kat inmek zorunda kaldığına dikkat çekerek, “Bu tür sıkıntıları ortadan kaldırmak için harekete geçtik. Binamızın güzel olmasının yanı sıra kullanışlı olması da önemli. Vatandaşımız, zahmet çekmeden hizmet alabilmeli” dedi.
YOĞUN BİRİMLER GİRİŞ KATINA TAŞINIYOR
Belediyeye gelen vatandaşların sık kullandığı mali hizmetler, imar hizmetleri ve danışma gibi birimler giriş katına taşınacak. Bu sayede vatandaşlar işlemlerini daha hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirebilecek. Ayrıca giriş katına kurulacak kafeterya ile bekleme süresi daha konforlu hale getirilecek.
PERSONEL VERİMLİLİĞİ DE ÖN PLANDA
Başkan Kaya, yalnızca vatandaşların değil, çalışanların da daha düzenli ve planlı bir ortamda hizmet sunabilmesi için düzenlemeler yapıldığını ifade etti. “Personelimizin daha verimli çalışmasını sağlamak, hizmet kalitesini artıran en önemli unsurlardan biri. Bu nedenle tüm katlarda işlevselliği artıracak düzenlemeler gerçekleştiriyoruz” açıklamasını yaptı.
Ortahisar Belediyesi’nin yenileme süreci, hem vatandaş memnuniyeti hem de belediye çalışanlarının verimliliği açısından şehrin yönetim anlayışında önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.