Müşteri Memnuniyeti Odaklı Hizmet
PTT Trabzon Başmüdürü Hakan Karasoy, PTT'nin 23 Ekim 1840 yılında kurulduğunu ve müşteri memnuniyetini her zaman öncelik olarak belirlediklerini ifade etti.
“Doğa dostu hizmet anlayışı ile çalışmalarımıza devam ediyoruz,” diyen Karasoy, PTT’nin tüm hizmetlerinde çevreye duyarlı bir yaklaşım benimsediğini vurguladı.
Geniş Hizmet Ağıyla Lider Konumda
Karasoy, PTT’nin yalnızca posta hizmetleriyle değil, kargo, bankacılık, e-ticaret ve lojistik alanlarında da sektör lideri olduğunu belirtti:
“PTT, teknolojiyi hizmetlerine entegre ederek sürekli güçleniyor ve çağın modern gereksinimlerine uyum sağlıyor.”
Karasoy, ulusal ve uluslararası işbirlikleriyle PTT’nin başarısına dikkat çekti.
Çevreye ve Ekonomiye Katkı Sağlayan Projeler
Karasoy, 2053 net sıfır emisyon hedefi doğrultusunda PTT’nin elektrikli araç filosu gibi çevre dostu projelerle faaliyetlerini sürdürdüğünü söyledi:
“PTT, her koşulda milletimizin yanında olmayı sürdürüyor. Milli mücadele döneminden bugüne kadar doğal afetler ve kriz dönemlerinde halkımızın hizmetindeyiz,” dedi.
Verimlilik ve Sosyal Katkı Öncüsü
Hakan Karasoy, PTT’nin ekonomik, kültürel ve sportif faaliyetlerle de ülke gelişimine katkı sağladığını ifade etti.
“Müşteri memnuniyetini artırma ve ülke ekonomisine maksimum katkı sunma hedeflerimizle çalışmalarımıza devam ediyoruz,” diyerek sözlerini tamamladı.