Trabzon Büyükşehir Belediyesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı bünyesinde hizmet veren ALO 153 Çağrı Merkezi (TİKOM), vatandaşlara kaliteli hizmet sunmak için çalışmalarına devam ediyor. Yılın ilk 6 ayında alınan çağrıların 80 bin 319'u incelenip sonuçlandırılmak üzere ilgili birimlere aktarıldı. Diğer çağrılarda ise vatandaşa anlık olarak çözümler üretildi.

KÖPRÜ GÖREVİ GÖRÜYOR

Trabzon Büyükşehir Belediyesi'nden yapılan açıklamada, “TİKOM, içme suyu ve kanalizasyon hizmetleri başta olmak üzere ulaşım, zabıta, cenaze hizmetleri, yol bakım ve onarım, park ve bahçe işlemleri, vektörle mücadele, sosyal yardımlar ve sokak hayvanlarına yönelik başlıca konularda 18 ilçeye 7/24 kesintisiz hizmet veriyor. Amacımız vatandaşlarımızın günlük yaşamlarını kolaylaştırmak. Kurum ile vatandaşlarımız arasında iletişim köprüsü kurarak hizmet kalitesini artırmayı amaçlıyoruz. Vatandaşlarımızın her zaman yanındayız” denildi.

Trabzon Büyükşehir Belediyesi’nin vatandaşlarla arasındaki iletişimi güçlendirmek ve günlük yaşamlarını kolaylaştırmak amacıyla kurduğu TİKOM, aldığı çağrıları hızlı bir şekilde değerlendirip çözüm sunarak vatandaş memnuniyetini sağlamayı hedefliyor.

Gümüşhane'de Alevler Yükseldi: Vatandaş Endişeye Kapıldı! Gümüşhane'de Alevler Yükseldi: Vatandaş Endişeye Kapıldı!

Muhabir: TUNCAY UÇKUN