Galatasaray, 239,9 milyon lira ile en yüksek yayın gelirine sahip olurken, Fenerbahçe 217,2 milyon lira ile ikinci sırayı aldı. Üçüncü sırada ise 145 milyon lira ile Beşiktaş yer aldı. Trabzonspor ise 141,9 milyon lira ile gelir sıralamasında dördüncü oldu. Kulüp, Başakşehir'in 109,9 milyon lira geliri ile birlikte 100 milyon lira barajını aşan diğer kulüpler arasında yer aldı.
Ligdeki 14 takımın yayın pastasından elde ettiği gelirler 72,3 milyon ila 94,9 milyon lira arasında değişirken, lig sonuncusu İstanbulspor ise 56,4 milyon lira ile yetinmek zorunda kaldı.
Ancak, kulüplerin yayın geliri ile harcamaları arasında önemli bir uçurum olduğu görülüyor. Galatasaray'ın yayın geliri 7,7 milyon avroya karşılık gelirken, sadece bonservis ödemeleri ve futbol/antrenör hak edişlerinin toplamı 152,7 milyon avroya ulaştı. Benzer şekilde, Fenerbahçe'nin 160,2 milyon avro harcamasına karşılık 6,9 milyon avro yayın geliri elde ettiği görüldü. Beşiktaş'ta ise 90,1 milyon avroluk harcama karşısında kazanılan yayın geliri 4,6 milyon avroya geriledi. Trabzonspor'un ise 84,1 milyon avro harcama ile yayından 4,5 milyon avro gelir elde ettiği belirtildi.
Trabzonspor'un yayın geliri ve harcamaları arasındaki dengeyi koruma çabaları, Süper Lig'deki ekonomik dinamiklerin bir yansıması olarak dikkat çekiyor.