Jaguar'ın yeni logosunda, markanın simgesi olan jaguar figürü korunurken, figür 16 çubuklu bir ızgara biçiminde görselleştirildi. Ayrıca, logo tasarımında kullanılan küçük harfler ve yeni bir yazı fontu da dikkat çekiyor. Markanın yeni monogramı ise "j" ve "r" harflerinin birleşiminden oluşuyor.

Jaguar CEO'su Adrian Mardell, yeni logo değişikliği ile markanın sürücülerle duygusal bir bağ kurmayı hedeflediğini belirtti. Yeni marka kimliği, sadece estetik bir yenilik sunmakla kalmayıp, aynı zamanda şirketin geleceğe dönük vizyonunu yansıtıyor.

Togg CEO’sundan Kritik Açıklama: Çinli Ortaklık İddialarına Yanıt ve İhracat Planı Togg CEO’sundan Kritik Açıklama: Çinli Ortaklık İddialarına Yanıt ve İhracat Planı

Jaguar, 2026'dan itibaren tüm araçlarında bu yeni tasarımı kullanacak ve markanın modern yüzünü daha geniş bir kitleye tanıtmayı amaçlıyor.

Kaynak: SON DAKİKA