Isıtmama sorunu için servis çağıran Akpınar’a, Akçaabat Profilo servisi tarafından 1500 liraya yakın tamir ve parça masrafı çıkarıldı. Ödemeyi yapan yaşlı kadın sorun çözülmeyince tekrar servisi aradı. Bu kez kendisine, ‘’Cihazınızın ısı sensörü de bozukmuş’’ dediler. Bunun için 500 liradan fazla masraf çıkınca Akpınar; ’’yaptırmak istemiyorum, her gün yeni arıza ile mi uğraşacağız’’ dedi.
Servis tarafından kendisine, bu kez ‘’260 lira servis ücreti ödemeniz gerekir’’ denildi. ‘Ödemeyi şubenize uğrar yaparım’’ diyen Akpınar’ın bu kez de telefon yüzüne kapandı. Evdeki tüm eşyalarının Profilo olduğu öğrenilen Akpınar’ın, Profilo’dan büyük pişmanlık duyduğu, yapılan muameleden ötürü ise büyük hayal kırıklığı yaşadığı öğrenilirken konuyu tüketici Hakem Heyetine taşıdığı bilgisine ulaşıldı.