Kara, “Tasarımcılar koleksiyonları oluştururken bir imge, onlar için pusula görevi görür. Eğer imgeniz güçlüyse ve onu iyi tanıyorsanız yolunuzu daha kolay bulursunuz. Bizler de satır aralarında insanların duygularını hissettirecek dokunuşlarla tasarım gücümüzü ortaya koyduk.

KADIN MÜCEVHERDİR

 Mücevher göreceli bir kavramdır. Kimine göre büyük bir taştır, kimine göre küçücük bir küpe. Mücevheri sözlük anlamından ayıran tanımı, onu kullanan kadındır. Yani tek başına bir anlam ifade etmez. Ona anlamı yükleyen, kadındır. Kadın hangi tasarımı takarsa, tasarım onun taktığı kadar mücevherdir. Hedef kitlemize doğru mesajlarla ulaştığımızı düşünüyorum. Bu konuda sosyal medya yönetimimizin başarılı ve doğru nokta atışlarına sahip olduğunu söyleyebilirim. Bunun yanı sıra imaj görsellerimizin iyi olması da bunda rol oynuyor. Müşterilerimizin sosyal medyada gördükleri fotoğrafların hem görsel anlamda, hem de açıklama anlamında yeterince anlaşılır olması her iki tarafın da işini kolaylaştırıyor.

YENİLİK ODAKLIYIZ

Trabzon’un en köklü firması olan KARALTIN’ı kardeşim Nevzat Kara ile birlikte kurduk. Şubeleşme ve kurumsallaşma yolunda hızla ilerleyen markamız, kuruluşundan bugüne dek güven ve yenilik odaklı hizmet anlayışıyla yol alıyor. Markamız kurulduğu ilk günden beri günün trendlerini takip eden, müşteri memnuniyeti ve güven odaklı hizmet anlayışıyla sektöründe fark yaratmayı başarmıştı. Online sektörle, kısa zamanda e-ticarette büyük başarılara ulaştık. Halkımızı her bütçeye uygun, şık tasarımlarla buluşturarak bir ilke imza attık.” İfadelerini kullandı.

AYŞEN KARABİNA

Editör: Birol Sancak