ELEKTRİKLİ RANGE ROVER YOLA ÇIKIYOR
Land Rover, elektrikli Range Rover modelini resmen tanıttı. Tamamen elektrikli altyapısıyla üretilen yeni model, -10°C'ye kadar soğuk hava testlerinden başarıyla geçti. Toplamda 72 bin kilometrelik zorlu test süreci, aracın dayanıklılık ve verimlilik standartlarını fazlasıyla karşıladığını gösterdi.
THERMASSIST TEKNOLOJİSİ İLE ÜSTÜN VERİMLİLİK
Yeni Range Rover, ThermAssist adını taşıyan gelişmiş termal yönetim sistemiyle donatıldı. Bu sistem, kabin ve motor bileşenlerini ısıtırken %40'a kadar enerji tasarrufu sağlıyor. Böylece hem performans korunuyor hem de batarya ömrü uzuyor.
ARAZİDE YENİ BİR DÖNEM
Arazi performansını artırmak amacıyla hava süspansiyon sistemi ve tek pedallı sürüş modu geliştirildi. Terrain Response teknolojisiyle entegre edilen bu sistemler sayesinde elektrikli Range Rover, en zorlu koşullarda bile güvenli ve konforlu bir sürüş sunacak.
GÜÇLÜ BATARYA, ÜSTÜN ÇEKİŞ
Aracın kalbinde, Land Rover’ın geliştirdiği 117 kWh kapasiteli çift katmanlı bir batarya yer alıyor. 344 prizmatik hücreli bu batarya, uzun menzil ve yüksek dayanıklılık vadediyor. Ayrıca Intelligent Driveline Dynamics sistemli dört tekerlekten çekiş özelliği sayesinde, arka tekerlere aktarılan tork sadece 50 milisaniyede optimize ediliyor. Bu da aracın yol tutuş performansını zirveye taşıyor.
GÜÇ VE PERFORMANS RAKAMLARI ŞAŞIRTIYOR
Henüz tüm teknik veriler açıklanmasa da, elektrikli Range Rover'ın çift motorlu sistemiyle 542 hp güç ve 849 Nm tork üreteceği bildirildi. Bu veriler, markanın elektrikli araç pazarında iddialı bir konuma gelmeyi hedeflediğini açıkça ortaya koyuyor. Önümüzdeki günlerde daha fazla teknik detayın açıklanması bekleniyor.