Meghan Markle’ın Yeni Markası Yolda

Sussex Düşesi Meghan Markle, yeni yaşam tarzı markası American Riviera Orchard ile organik ürünler dünyasına adım atıyor. 4 Mart’ta büyük lansmanı yapılacak olan marka, reçel, bal, zeytinyağı, sofra takımları, kozmetik ve evcil hayvan şampuanları gibi geniş bir ürün yelpazesi sunacak. Ancak markanın henüz piyasaya sürülmeden sosyal medyada alay konusu olması, Markle’ı hayal kırıklığına uğrattı.

Reçeller Alay Konusu Oldu

Çocuklar Duymasın'ın Seyyar Tayyar'ı Emin Gümüşkaya Vefat Etti Çocuklar Duymasın'ın Seyyar Tayyar'ı Emin Gümüşkaya Vefat Etti

Markanın ilk tanıtılan ürünlerinden biri olan organik reçeller, sosyal medya kullanıcılarının diline düştü. Kullanıcılar, ürünlerin ambalaj tasarımını "ucuz" bulurken, henüz kimsenin tatmadığı reçellerin bu denli eleştirilmesi Meghan Markle’ı öfkelendirdi.

“Tatmadan Yorum Yapıyorlar”

In Touch dergisine konuşan bir kaynak, "Meghan, reçelinin bu kadar çok insan tarafından eleştirilmesini anlayamıyor. Çünkü henüz kimse tatmadı. Sosyal medyadaki yorumlar onu çok sinirlendiriyor” dedi.

“Tadına Bakanlar Bayılıyor”

Aynı kaynak, Meghan Markle’ın ürünlerine çok güvendiğini belirterek "Meghan, insanların bir kez tattıklarında fikirlerinin tamamen değişeceğine inanıyor. Çünkü bu reçellerin gerçekten yüksek kalitede olduğunu düşünüyor. Tadına bakan herkes harika olduğunu söylüyor” ifadelerini kullandı.

Meghan Markle, eleştirilere rağmen yeni markasının büyük bir çıkış yapacağına inanıyor. 4 Mart’taki lansmanın ardından markaya yönelik tepkilerin değişip değişmeyeceği merak konusu.

Kaynak: ŞOK GAZETESİ