Yaklaşık bir ay önce faaliyete geçen Turizm Zabıta Ofisi'nin bu sürede 165’i yerli, 497’si yabancı olmak üzere toplam 662 turiste hizmet verdiğini belirten Başkan Genç, “Sadece Orta Doğu’dan değil, Avrupa ve ABD’den gelen misafirlerimiz de Turizm Zabıta Ofisi’nden destek aldı” dedi.

RADİKAL ADIMLAR ATILDI

Turistlerden gelen şikayetler arasında döviz bürolarının yerleri, nöbetçi eczaneler, gezilecek ve konaklanacak yerler, yeme-içme mekanları ve bazı yerlerdeki fiyat anlaşmazlıkları gibi konuların ön planda olduğunu vurgulayan Başkan Genç, turizmin gelişmesine önemli katkı sağlayacak bir uygulama olarak gördüğü turizm zabıta ofislerinin, yerli ve yabancı turistlerin yaşadıkları problemlerin çözümünde etkin rol oynayacağını belirtti.

Trabzon'da Kalay Ustaları Eleman Bulamıyor: Kalaycılık Yok Oluyor Trabzon'da Kalay Ustaları Eleman Bulamıyor: Kalaycılık Yok Oluyor

ŞİKAYETLER BİREBİR DEĞERLENDİRİLDİ

Başkan Genç, şikayetlerin birebir değerlendirilmesi konusunda önemli bir hizmeti şehre kazandırdıklarını ifade ederek, “Turizm Zabıta Ofisi hem yerli hem de yabancı turistlerimizin faydalanacakları önemli bir mekanizmadır. Şehrin merkezinde böyle bir yerin olmasını önemsiyoruz. Ofislerimizin sayısını artıracağız” dedi.

Trabzon’un turizm potansiyelini artırmak ve turistlerin memnuniyetini sağlamak amacıyla başlatılan bu uygulama, şehrin turizm sektöründe daha da ileriye gitmesine katkı sağlayacak. Başkan Genç, bu tür hizmetlerin devam edeceğini ve turizmde yaşanan sorunların hızlıca çözüme kavuşturulacağını vurguladı.

Muhabir: AYŞE SANCAK