TİKOM, şehrin 18 ilçesine 7/24 kesintisiz hizmet sunmak için kuruldu ve farklı iletişim kanallarından gelen talepleri hızlı bir şekilde karşılamaya devam etti. Bu çağrılardan 133 bin 390'ı Alo 153 Çağrı Merkezi’ne, 30 bin 832'si Yazılı Kanal Birimi’ne, 8 bin 244’ü ise Yüz Yüze İletişim Merkezi’ne yapıldı.
TİKOM, ayrıca 208 bin 743 vatandaşa anlık bilgilendirme yaparken, 172 bin 466 talebi ilgili birimlere yönlendirdi. Bu sayede, vatandaşlar ile kurumlar arasında etkin bir köprü görevi üstlendi ve halkın takdirini kazandı.
Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, yapılan çalışmalarla ilgili olarak şu açıklamada bulundu: “Trabzon halkının her talebi bizim için kıymetli. Teknolojiyi etkin kullanarak vatandaşlarımızın yaşam kalitesini artırmaya ve beklentilerine hızlıca yanıt vermeye devam edeceğiz."
TİKOM'un yoğun çabası, şehrin hizmetteki verimliliğini artırırken, halkın ihtiyaçlarına duyarlı bir şekilde hizmet vermeyi sürdürüyor.