Bekir Aktürk, 2024 yılı değerlendirmesini yaparak LOKDO Dondurma ve LOÇİKO Çikolata markalarıyla yatırımlarını genişletti.
2024 yılını genel bir değerlendirme ile tamamlayan Bekir Aktürk, “Z” raporunu paylaşarak sektördeki gelişimlerini ve hedeflerini şu sözlerle özetledi:
“Çekirdekten başlayarak son kullanıcıya kadar her aşamasına hakim olduğunuz bir sektörde yatırım yaparken ekonomik süreçleri iyi analiz etmek çok önemli. Trabzon’un yerel bir markası olarak Lokma Tatlı Dünyası ile başladığımız yolculuğa, LOKDO Dondurma ve LOÇİKO Çikolata markalarımızı ekleyerek devam ediyoruz. 2024 yılını sistemli çalışma prensiplerimiz ve kurumsal kimliğimizi güçlendiren adımlarımızla tamamladık. Yerelde yakaladığımız başarıyı ulusala taşımak için kararlıyız.”
Yeni Yatırımlarla Güçlenen Marka
2024 yılı boyunca istikrarlı bir büyüme gösteren Lokma Tatlı Dünyası, farklı tatlı ürünleriyle geniş bir müşteri kitlesine hitap etmeyi başardı. LOKDO Dondurma ve LOÇİKO Çikolata markaları, hem Trabzon’un gastronomi kimliğine yeni bir boyut kazandırdı hem de yerelden ulusala açılma hedeflerinin önemli bir parçası oldu.
Aktürk, 2025 yılı için sektöre yönelik dileklerini şu sözlerle paylaştı:
“2025’in tüm sektörlere başarılı hedeflerle, hayırlarla ve bereketle gelmesini diliyorum. Kurumsal kimliğimizi ve sürdürülebilirliğimizi güçlendirerek yolumuza devam edeceğiz.”
Trabzon’un yerel tatlı lezzetlerini ulusal arenaya taşımayı hedefleyen Lokma Tatlı Dünyası, yeni markalarıyla 2025 yılında da dikkat çekecek gibi görünüyor.