Bank of America'da çarşamba günü başlayan teknik aksaklıklar, bazı müşterilerin hesaplarına ulaşmasını engelledi. Kullanıcılar çevrim içi bankacılık ve ATM işlemlerinde sorun yaşadıklarını belirtti. Sosyal medyada konuyla ilgili birçok şikayet dile getirildi. Banka, hızlı müdahale ile sorunu büyük ölçüde çözdüğünü açıkladı. Ancak teknik aksaklık, birçok müşteriyi olumsuz etkiledi ve tepki topladı.
Sorunun sebebinin belirtilmediği açıklamada, "Bu sorunlar ele alınıyor ve büyük ölçüde çözüldü. Yaşanan aksaklıktan dolayı özür dileriz." ifadeleri kullanıldı.
Downdetector verilerine göre, kullanıcılar, Bank of America'nın çevrim içi ve mobil bankacılık ile ATM hizmetleriyle ilgili yerel saatle 12.30 (TSİ 19.30) itibarıyla sorun yaşadıklarını bildirmeye başlamıştı.
Sosyal medya üzerinden de şikayetlerini dile getiren kullanıcılardan bazıları hesaplarına giriş yapamadığını, bazı müşteriler ise hesap bakiyelerini sıfır olarak gördüklerini kaydetmişti.